Прочетен: 3987 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 06.01.2010 10:59
В оригинал тази публикация се намира тук!
Застреляха Боби Цанков, стотици ужилени алчни душици се простиха завинаги с надеждата да си върнат парите "спечелени" в радиоигри в края на 90-те години, медиите си осигуриха активно потребителско внимание поне до края на месеца, а други започнаха активно да продават новата книга на Боби Цанков...
По какво се познава добрата работа на един рекламист или маркетингов специалист? - По бързата реакция! Нагледен пример е рекламата на "Тайната на мутрите", само няколко часа след показния разстрел в центъра на София.
И докато спомнящите си с носталгия рева на излъганите от Боби Цанков наивни предприемачи си отдехнаха, то за други добрите времена предстоят. Предлагам и рекламно мото за новата книга на убития Боби - "Приказки за възрастни"... :)