Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2008 08:05 - Парадни герои...
Автор: mirchev Категория: Забавление   
Прочетен: 10212 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 19.09.2009 16:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В оригинал този материал се намира тук:
http://ivomirchev.com/2009/05/парадни-герои/

    Парадът по случай 6 май - Денят на храбростта и празник на Българската армия, бе ознаменуван с нова бойна техника, 100% професионални бойци, слабо построени бойни редици и маршируване под всякаква критика (сякаш не се бяха постарали и капка в строевата подготовка).
    На празника, обаче присъства и един по-особен индивид...  редом до президента, премиера и останалите политически лидери се нареди и...
image

image




Гласувай:
0



1. viovioi - Гледах репортажи по телевизиите.
07.05.2008 08:50
На мен ми хареса. Изглеждаше внушително. Ти Мирчев защо всичко казваш че е грозно, лошо, недодялано, кофти и т.н.??? Промени си малко сайлинга, стига с тоаи негативизъм и черногледство. Много си млад, я се виж какъв пич си?
цитирай
2. mirchev - :)
07.05.2008 09:08
Забележи, че съм започнал с "доброто". Иначе можеше да се напише и друго - как 6 часа преди парада ми се обади един от участниците в него "да му занеса водка и бира, че "се разпили с колегите". Войниците маршируваха отвратително! Навремето като наборен войник добре си спомням как ние се справяхме със същите задачи и то бе далеч по-добре от тези "професионалисти".

А viovioi не ми се пише за поезия, какво съм сънувал снощи и колко е розова Родината, защото тя не е! Иначе пиша и добрите и лошите неща, така както ги виждам. А това, че лошите преобладават - ами отражение на ежедневието на редовия гражданин...
цитирай
3. miralyub - Мен определено ме харесват такива ...
07.05.2008 09:54
Мен определено ме харесват такива внушителни гледки, но в случая с кучето добре е станало. Приляга им просто...:)))))
цитирай
4. анонимен - Ами това с кучето е точно в десятк...
07.05.2008 10:30
Ами това с кучето е точно в десятката. Защо?
1.Армия е вече смао понятие в българия.
2.Това са наемници които при първа възможност
ще дезертират ако им се запали огън под задника.
3.Голям процент ще здадат доброволно техниката
на този който им плати повече.
4.От "гордата" БГ армия остана само спомен
5.А това е само показност да си покажат политиците мускули пред народа.
и т н досадни са
Забелязал съм че когато едно нещо е вече
компрометирано то най се пъчи да се показва
цитирай
5. mirchev - @анонимен 4
07.05.2008 10:34
Споделям мнението. Тъжно ми е само за тези бойци, за които армията е призвание. А те не са малко. Средостаналата паплач са малцинство и дори при тях мотивацията вече е на уникално ниско ниво...
цитирай
6. mitternacht - aaa
07.05.2008 11:47
военни мразя... мани ги...

Хехе :) Армия, а?Три самолета и един хеликоптер :))

Ако се бием с някои по-бедни бандити, можем и да ги победим.Все някак си...

Иначе, тоя парад не съм го гледал, за което съжелявах.Май по това време предпочетох Хрониките на Нарния, където се нагледах на армии.
Не че филма не беше тъп, ама поне Тилда Суинтън си заслужава за 5 Нарнийки.

Оф, отплеснах се.

Нашата армия си е таковала таковата.

Верно ли внушителен бил тоя парад?
цитирай
7. slavuncho - Като гледам тоя помияр прилича на ...
07.05.2008 12:09
Като гледам тоя помияр прилича на каракачанките 'дето ББ отглежда. Само е пуснал някоя да прави скомина на СС (младия) :)))).
А за армията... Преди години имаше един виц за албанската армия. Започнали война албанците и главнокомандващия наредил атака с танковете, а началник-щаба попитал: - И с двата ли?!
Такива ми ти работи...
цитирай
8. minavam - 6. mitternacht Много внушите...
07.05.2008 17:13
6. mitternacht
Много внушителен. Чак останах с впечатлението че ако тия от сдружението на рибари и ловци тръгнат да правят въоръжен преврат - ще успеят.
цитирай
9. teodordetchev - E, ако си зададем въпроса, къде ...
08.05.2008 02:19
... се е била българската армия в последно време, ще стигнем до сраженията в Кербала срещу милициите на Муктада Садр. Там нашите се биха съвсем достойно и не позволиха да бъдат превзети кметството и другите ключови сгради в центъра на града.

Между другото, в Кербала побягнаха украинците, а нашите т. нар. "наемници" не помръднаха от мястото си. Така че, лесно е да се пише, ама не е лошо да се попретеглят и фактите.

Аз съм бил цели 25 месеца в онази - "голямата" наборна армия и не си спомням военнослужещите да са били особено мотивирани, да не кажа нещо по-силно ....
цитирай
10. mirchev - @teodordetchev
08.05.2008 02:28
Споделям мнението... но те и сега не са мотивирани. Всички професионални войници, с които съм говорил са на абсолютно едно и също мнение... затова за конкретния случай - наборната армия марширува по-добре от професионалната. А това, че на война е редно наемниците да са по-добри си е ясно...
Като заключение - получава се омагьосан кръг...
цитирай
11. tota - Не е въпросът до комичната ситуация с кучето
08.05.2008 07:28
а до това, дали днешната армия е стълб върху който може да се опира държавата ...Нещата наистина са много сериозни....
цитирай
12. анонимен - В болшинството от коментариите съм ...
12.05.2008 22:05
В болшинството от коментариите съм съгласен.В голямата си част хората правелно ,според мен са усетили ФАЛША на това ,което гледахме ...Бледо копие ,на това което гледахме в Москва на същия ден...Толкова могат нещастниците,какво да се прави ,когато ни управляват нещастници като нашите ..но ,тяхното бъдеще е проблем на бъдещето на държавата ни и колкото по бързо и повече хора го разберат ,толкова по-добре за взички нас а, ти дерзай с теб съм !!!!
цитирай
13. анонимен - един наемник
01.02.2009 00:18
мирчев,родоотстъпнико,юда ескариотски.....възпитанието ме спира.За теб ли трябва да си лея кръвта и да умирам...ДЕМОТИВИРАШ МЕ предател
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mirchev
Категория: Рецепти
Прочетен: 930349
Постинги: 196
Коментари: 2635
Гласове: 8113